poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Sunny day.


After a long time the sun appears in the sky!
Unfortunately, it's still cold outside.
I couldn't wait any longer, so I took the camera and ran to take some pictures.
Here are some of them.
What I'm wearing today?

Shorts: Levis
Boots: eBay
Black jacket: H&M
Accessories: Primark
                                                                                                                                                       

Po długim czasie na niebie pojawiło się słońce
Niestety na zewnątrz nadal jest cholernie zimno!
Nie mogłam dłużej czekać więc wzięłam aparat i pobiegłam zrobić kilka zdjęć.
A oto kilka z nich.

Co mam dziś na sobie?

Szorty: Levis
Botki: eBay (podobne znajdziecie w DeeZee)

Kurtka: H & M
Akcesoria: Primark



            

          




2 komentarze:

  1. Jak zwykle cudowne zdjęcia! Jesteś piękna.
    Nie wiesz może czy dostanę jeszcze w HM taką kurteczkę - świetna.
    Zadaję sobie tylko jedno pytanie - ile masz wzrostu?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka powinna jeszcze być dostępna w sklepach, kupiłam ją stosunkowo niedawno.
    Jeżeli chodzi o mój wzrost, to mam niestety tylko 167cm:(

    OdpowiedzUsuń